(به سوی ظهور)

(به سوی ظهور)

ظهور بسیار نزدیک است

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (ظهور بسیار نزدیک است) و آدرس samen1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.   باتشکر مدیر وبلاگ





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث



فال انبیاء

فال انبیاء


جستجو گر گوگل

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 16056
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



احمدی‌نژاد: ترور دانشمندان ایرانی مانعی در مسیر بالندگی ایران ایجاد نمی‌کند

پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: رییس جمهور در پیامی به مناسبت شهادت یکی از متفکران عرصه جهاد علمی «شهید مصطفی احمدی‌روشن» با محکومیت این اقدام ناجوانمردانه این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و ملت قدرشناس ایران تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا به نقل از فارس، رییس جمهور در پیامی به مناسبت شهادت متفکر عرصه جهاد علمی«شهید مصطفی احمدی روشن»، ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و ناجوانمردانه عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی، این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و ملت قدرشناس ایران تسلیت گفت.

*متن پیام محمود احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»
بار دیگر دستان پلید استکبار و عوامل صهیونیستی آنان جامعه علمی و دانشگاهی کشور را از فیض وجود یکی از فرهیختگان و دانشمندان جوان کشور محروم نمود.

بی تردید ترور دانشمندان ایرانی نشانه ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی است که با آگاهی از هزیمت خود در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی و اقتصادی کشورما ، صرفا به انتقام‌جویی از ملت عزیز ایران روی آورده‌اند.

جنایتکارانی که تصور می‌کنند با انجام این قبیل اقدامات تروریستی علیه دانشمندان کشورمان می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین خدایی ایجاد نمایند، باید بدانند که این گونه رفتارها نه تنها کمترین مانعی در مسیر بالندگی ایران عزیز ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم و اراده ایرانیان را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان‌های علمی جهان چندین برابر خواهد ساخت.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام خصمانه و ناجوانمردانه‌، شهادت دانشمند نخبه «مصطفی احمدی روشن» و همکار وی «رضا قشقائی» را به خانواده این عزیزان و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و برای آن شهیدان والامقام از درگاه ایزد منان علو درجات را مسئلت دارم.
محمود احمدی‌نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران


بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

نظرات شما عزیزان:



   نوشته شده در شنبه 24 دی 1390برچسب:,  توسط محمد پروین زاد 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
موضوعات
 
آرشيو مطالب
 
نويسندگان

Pichak go Up
بزرگترین وبلاگ ترفندها و کدهای جاوا